Monday, May 4

Ceasul morţii

Oricât de multe speranţe aveţi, nu e al meu. E al soarelui! Da, al lui! După ce m-am bucurat tot weekendul de absenţa lui, astăzi... Nu, nu-şi face apariţia. Mai rău. Mă inundă cu lumină. Nu ştiu cum, nu ştiu ce naiba face acolo, în spatele norilor. Ideea e că mai aveam puţin şi mergeam cu ochii închişi pe stradă. O să ajung la fel ca indivizii ăia de poartă ochelari de soare când nu e cazul (vezi iarna).

Am citit undeva (evident, nu mai ştiu exact pe unde) că nea' Bin Laden ăsta a plănuit de ani întregi să facă praf turnurile alea de-i ziceau gemene deşi eu zic că nu prea semănau (nu-mi mai lărgesc punctele de vedere că am văzut că dăunează). Ce-i drept, e greu să bagi un fanatic într-un avion şi să-i spui să aterizeze într-un geam. Cei pasionaţi de teoria conspiraţiei îi rog să pass this on (I'm in love with your brother, yes I am... gata).

J'attendrai un clown qui peut me fait rire, plutôt que de pleurer.

Tastatura franţuzilor e tare întortocheată! Nu că aveam cine ştie ce accente dar simţeam nevoia de o autoflagelare mică şi inocentă. Bineînţeles, nu a avut efect, eu reuşind să-mi păstrez calmul şi pacea interioară.

Ăsta e scris fără filtru. Şi e cam aiurea. Se poate vedea că ideile mele sunt influenţate de anumite informaţii şi / sau frustrări. Cel puţin, am reuşit să-mi extermin dăunătorii pentru a începe procesul de creaţie. Bleah!

1 comment:

  1. "[...]dar simţeam nevoia de o autoflagelare mică şi inocentă." Oh da! Snuff anyone?

    ReplyDelete