Tuesday, May 12

Prospături

Voi sâcâi multe persoane din cauza unei melodii care mai e şi ascunsă în josul paginii şi începe să cânte foarte independentă şi plină de personalitate. De fapt, ce vreau eu să fac e să inovez (sau reinovez) "song of the day". Ceea ce înseamnă că fiecare zi sau fiecare post nou va fi întâmpinat cu un cântec nou. În cazul acesta, aici chiar gusturile nu se discută deoarece va fi doar muzică bună (sau vreau eu să am impresia că sunt citită de oameni cu gust).

M-am francofonizat în timp ce mă spălam pe dinţi azi-dimineaţă. Am intrat într-un fel de panică, iar la 4 dimineaţa, eu reciteam "Notre-Dame de Paris" şi începeam să râd deoarece nu ştiam o mulţime de cuvinte. Apoi am început să mă învârt în scaunul meu ergonomic până am ameţit şi m-am culcat la loc râzând. Încep să cred că ceea ce mi s-a întâmplat de vreo 2 zile încoace e al naibii de abstract şi mă împiedică să descifrez cauzele.

Am intrat în suburbiile teoriilor inteligenţei factoriale şi multifactoriale a unor indivizi ce nu merită a fi pomeniţi. Iar am râs, iar m-am minunat, iar m-am întrebat de ce stau eu acolo, între nişte lambriuri (care au o culoare oribilă!) şi înconjurată de furnici flămânde. Niciodată nu mi-am mai dorit atât de mult să fiu un şniţel. Dar nu, furnicile atrag la şniţele. La dracu'!

Încercam să-mi traversez holul în timp ce mă descălţam. M-am simţit atât de boemă! Până când am dat cu capul de oglindă. M-am întors, şi l-am văzut pe Frank intrând după mine. "Eşti la fel ca ea!" mi-a reproşat micul perfecţionist. N-am aflat niciodată ca cine sunt, dar ştiu că nu e bine şi că ar trebui să nu mai fiu aşa. Şi-a dat jos paltonul, şi-a luat ziarul (niciodată n-am reuşit să aflu ce citeşte) şi s-a pregătit psihic pentru ceai. I-am zis Dorei că eu vreau o cafea, apoi mi-am dat seama că l-am trădat pe Frank aşa cum făcuse şi ea. Deşi a fost doar un vis, nu degeaba mi-a încolţit în minte cât timp am fost în comă somnomală. Ceva e putred în Danemarca noastră!

Unele cuvinte pur şi simplu nu au nevoie de un răspuns.

No comments:

Post a Comment