Wednesday, July 22

Psihotrope

Vreau să rămân mai mult de-o cavatină. Înţelegi? Vreau să-mi schimb statutul de rol în rol în rol în rol... Într-un film american aş spune "You'll never get away with it!". 'It' fiind ceva important de ilegal şi imoral. În Franţa m-aş rezuma la "Un simple fou, n'est-ce pas?". Ar fi ceva elegant, insultător şi abundând de onoare. Undeva în Germania nazistă aş fi insistat pe "Verräter! sterben! sterben! sterben!". Sau poate că deloc vastele mele cunoştinţe ce ţin de această limbă mă provoacă la nişte viziuni mai... limitate. Oricum nu facem parte din nicio situaţie deja prezentată. Suntem aici, acum şi evoluăm încontinuu. De la "mirosul tău fin de piersică" la "duhneşti a votcă şi fum de ţigară". De la mângâieri subtile la adevărate smucituri dizgraţioase. De la invitaţii la dans la bătăi lângă perete. De la vis la realitate. Într-adevăr, realitatea o pot accepta mult mai uşor. Nu suntem într-un film american pentru că nu sunt proastă. De asemeni, nu suntem nici în Franţa deoarece demnitatea mea stă sub linie, nu? Nici pe Germania n-aş paria din simplul fapt că nimeni nu conduce cu adevărat.

Mi-ai mărturisit odată că ai nevoie de o voce feminină lângă tine. Dar dacă acea voce se transformă într-un ţipăt?

No comments:

Post a Comment