Thursday, August 27

Cosmote poate să-şi bage reclama aia în cur!

Cu toţii trecem prin anumite perioade grele când vizionăm un film în care Monica Bellucci tre' să renunţe la textilă şi apare o reclamă imbecilă cu P în colţ (adică e o singură reclamă deşi aş găsi alte semnificaţii acelui P). Iniţial te gândeşti "cât de rău poate fi?". E groaznic! M-am săturat de vita aia care-mi cântă mie rap că şi-a luat nişte nenorocite de minute şi că o s-o sune pe Mirela (sau cum îi zice). Nu-mi pasă! Poa' s-o sune şi pe mă-sa cu minutele alea, să facă o şedinţă de spiritism şi să-şi descopere tot arborele genealogic de la dispariţia dinozaurilor încoace.

Bă, agenţi de publicitate care luaţi o căruţă de bani pentru fiecare idee imbecilă pe care o scremeţi! Mda, cred că am zis tot ce-am vrut să zic în exclamaţia asta... Cât despre Cosmote... nu, stai. Am zis în titlu. La dracu'!

No comments:

Post a Comment