Friday, September 3

îmi place de tine

- când o să-ți dai seama că nu e bine ce faci? că te-ai legat de propria-ți superficialitate de parcă ar fi vreo supapă de siguranță? ai început să mă enervezi! reacționezi ca o vită proastă în majoritatea situațiilor banale... nu-mi vine să cred! și nu mai plescăi gumă cât vorbesc cu tine!

- am dreptul să iau ce decizii vreau.

- ale căror consecințe ne afectează pe amândoi! uite, eu sunt ăla cu prisma obiectivă. și toate sfaturile pe care ți le-am dat au fost bune. de ce nu mă asculți?

- pentru că nu-mi plac intențiile tale.

- fals, păpușă! nu-ți place că am dreptate. vei ajunge să te mănânci de vie în cochilia aia a ta. ei bine, eu refuz să ma duc la fund din cauza unei răsfățate fricoase care a primit o viață moca pe care nici măcar nu știe cum s-o folosească!

- destul! vorbești de parcă n-ai fost cu mine tot timpul, de parcă nu știi ce s-a întâmplat.

- de fapt, vorbesc de parcă aș vrea să treci peste porcăriile alea ca să putem avea o viață normală. nu! hei, lasă votca!

și se adunau câte patru pereți în aceeași încăpere
foarte rău
frank se simțea prea mare
în timp ce eu eram mică mică mică
într-o altă încăpere unde beam martini
cu cochilia mea

felicitări!

No comments:

Post a Comment