Tuesday, October 19

Din seria Panda și alte povestiri

Cum ultimele zile au fost prea mult, am decis de bunăvoie că ar fi timpul să mă prostesc, intențiile fiindu-mi cât se poate de relaxante. Totuși, scopul nu scuză mijloacele care până la urmă s-au agățat de mine amenințător și nu prea. Mi s-a părut o idee bună să tatonez cu masiva cultură chick-flick însă doar la nivel de cinematografie pentru că literatura costă. Așa am ajuns să mă delectez cu mult cappuccino, seria Gossip Girl, mărețul jurnal al lui Bridget Jones (în ambele părți) și cele două rahaturi penibile, unul mai exotic decât celălalt, care li se spune Sex and the City - the movie(s). Concluzia? Of.

Gossip Girl ne învață că a sta cu curul pe bani de mic dăunează grav personalității. Prea multe drame, prea multe încurcături, niciodată prea mulți pantofi. Recunosc, la un moment dat am simțit tensiune deși cred că era doar coeficientul meu de inteligență care scădea vertiginos. Totuși, îmi plac hainele și New York-ul iar din punctul ăsta de vedere merită. Na, tre' să trec și eu prin niște faze, nu?

Bridget Jones este o femeie proastă și grasă care are pretenția să se mărite repede deși râde încontinuu ca o găină și habar n-are când/cum să tacă. De fapt, deja menționasem că e femeie. Ea trece printr-o grămadă de episoade tare neinteresante doar pentru dragoste. Ce n-am înțeles este ignoranța bărbaților care nu se manifestă astfel în realitate. Ai de ales între o vacă și o tipă foarte bună cu cracii până la gât pe care o duce capul în mai multe domenii și arată și bine la braț cu tine. Cum să alegi vaca? Tema acestor filme e „te iubesc așa cum ești”. Îmi dau seama că nu voi recupera niciodată acest timp.

Dar în Sex and the City sunt nu una, nu două, ci patru proaste! Cică să se regăsească toate femeile. Pentru că oricine își permite să spună „J'adore Dior” și să-și redecoreze casa de 3 ori în 2 ani. Știam că menopauza este înfricoșătoare dar nu m-am gândit niciodată că odată cu ovulele, ți se duce și luciditatea. Ca de obicei, dragostea e prim-planul oricărui plan și toată lumea este afectată când urâta de Sarah Jessica Parker este părăsită aproape de altar. Bineînțeles, întreg New York-ul vuiește de fericire când aceeași urâtă se împacă cu același tip care a lăsat-o cu buza umflată și cu un păsăroi albastru în păr. Știu că fiecare avea drama ei dar asta mi s-a părut cea mai nesemnificativă și cea mai gălăgioasă în același timp. Și nici măcar nu-s haine faine.

Dacă aceste cuvinte au fost dureroase, măcar poza să merite.

No comments:

Post a Comment