Monday, November 15

Ha!

Nu te deranjează că de fiecare dată când ieși din casă poți reproduce în minte zeci de trasee, uneori pentru aceeași locație? De când am ajuns să ne cunoaștem atât de bine habitatul încât niciun detaliu nu ne mai poate surprinde? „Aici știu că e o groapă foarte mare.” „În capătul străzii lipsește o bucată de trotuar.” „Sunt exact 4 felinare pe această alee.” Când mai apuci să ridici din umeri indiferent dar oleacă mulțumit când cineva te întreabă unde e policlinica veche?
Un loc familiar nu e neapărat acasă. E doar o frustrare pe care o poți pipăi cu ochii închiși. Eu n-aș fi atât de nerăbdătoare să mă întorc la așa ceva.

Nu te deranjează că mergi atât de des pe același drum încât ai impresia că umbra devine transparent de plictisită? Degeaba râzi de găinile care se învârt în cerc, 'mneata faci același lucru. Te învârți disperat între câteva locații și nici măcar nu observi chestia asta. Partea și mai tristă e că ziua se termină mereu cu aceeași destinație. Acel loc privat, depozit de lucruri personale, locul ăla unde pretindem că ne relaxăm. Acasă. Pfff.
Eu serios că nu mă mai întorc.

No comments:

Post a Comment