Monday, December 13

Imi pare rau ca... na, te iubesc...

1. Ai plecat acum cateva saptamani clar si raspicat. Adica ti-ai exprimat imposibilitatea reintoarcerii tale deci nu are sens faptul ca vreau sa fii aici.

2. Nu m-am comportat frumos cu tine si, desi tu nu tii la conduita, eu tot nu cred ca a fost bine. Daca sentimentele mele sunt atat de puternice, ar fi trebuit sa te mai... menajez asa, din cand in cand.

3. Mereu am trait cu impresia ca nu am nevoie de nimeni si e tare confuzant sa afli exact contrariul. Sau, aproximativ contrariul.

4. Nu ma mai pot bucura de filmele de Craciun.

5. Nu ma mai incurajeaza nimeni sa fac ce nu trebuie.

6. M-ai facut sa-mi dau seama ca multe nu depind de mine.

7. M-ai convins sa detest aeroporturile.(am pastrat bagajul, haha)

8. Nu ma mai pot certa cu nimeni din placere.

9. De ce nu m-ai avertizat?

Published with Blogger-droid v1.6.5

No comments:

Post a Comment