Wednesday, February 9

Winnie the Pooh

este o creatură foarte inteligentă, cu valori morale bine stabilite. Își iubește prietenii și mierea și s-ar putea să aibă cel mai nobil caracter. Adică cel mai cel mai... din toate timpurile. E de ajuns să citești câteva citate publicate sub numele său și gata, ești complet năucit. Sau cucerit. Meh. Nu știu ce e mai grav. Faptul că un personaj fictiv care a fost transformat într-un desen animat este (mai) infailibil decât Papa sau că tot ce am visat aseară (și în alte nopți pline sau goale) s-a îndeplinit astăzi. Cuvânt cu cuvânt, să zic așa. Sincer, eram cam în necunoștință de cauză de abilitățile mele nostradamice și acum mă tentează să mă las de școală și să-mi deschid un cabinet. Voi atârna o coală de carton pe ușă și voi scrie cuvinte lungi, cu fonetică pretențioasă ca să atrag clienți intelectuali. Bineînțeles, ursulețul Pooh se va afla acolo într-o formă plușată, ca să nu-i simt menționarea de prisos. Mai rămâne să trăiesc o controversată near-death experience și să mă trezesc cu un unicorn în mijlocul camerei.


Sau poate că forța mea analitică este supranaturală doar în timpul somnului și am folosit această capacitate pentru a analiza ultimii 4 ani din viață, astfel reușind să-mi dau seama de ce se va întâmpla.


Sau poate că mi-am dorit asta de prea multă vreme...

No comments:

Post a Comment