Thursday, March 31

Mizeria din lift

M-am trezit in miros de cafea si tocmai ma pregateam sa-ti fac observatie ca iar ai uitat ca eu am renuntat la cofeina in favoarea sanatatii. M-ai asigurat ca e decofeinizata si ca doar in strict spirit de solidaritate o vei savura impreuna cu mine. Ca de obicei, am sarit peste micul dejun ca sa ne uitam mirati la Timon si Pumba. Apoi am adormit tot impreuna pentru ca deja ne-a intrat in reflex. Cred ca m-am gandit la tot in dupa-amiaza aceea pentru ca stiu ca a doua trezire mi-a fost tare revelatoare. Tu, in schimb, erai mai confuz decat trestia lui Pascal. Asa ca ti-am zis la revedere si am plecat. Bineinteles ca ai venit dupa mine, cui nu-i place sa faca exact opusul a ceea ce ar trebui sa faca pentru ca toata lumea sa fie fericita? Mi-ai promis ca-mi cumperi flori, ca vei avea grija sa pot pleca oriunde si ca nu-l vei mai critica niciodata pe Sisif. Nu te-am bagat in seama si m-am urcat in autobuz. N-ai priceput aluzia si ai venit dupa mine. Discursul tau mi-a parut ca o vocala. Un sunet scurt si gol care nu poate fi decat definitia perfecta a neintregului. Din fericire, impulsivitatea ta ti-a interzis sa-ti cumperi bilet ergo monsieur controlor te-a dat jos de pe sufletul meu destul de repede si prin aceasta cale tin sa-i multumesc. Si pentru ca n-am facut schimb de numere de telefon sau alte detalii de contact, nu-ti ramane decat sa ma gasesti prin mijloace neconventionale, cum ar fi un K-9. Mai am putin si pun pariu ca renuntarea deja se afla pe lista ta de prioritati. Sa dam ochii peste cap, deci, si sa stabilim miza.

No comments:

Post a Comment