Wednesday, November 19

Clar

Îmi iau concediu şi plec în Bahamas. Acolo pot purta ce pălărie vreau eu, pot merge cum vreau eu, pot vorbi la telefon cât vreau eu. Pot să lovesc palmierii sperând să-mi cadă o nucă de cocos în cap. Pot să intru în apă îmbrăcată doar cu o cămaşă de-a ta la miezul nopţii. Pot să-mi prepar cele mai ciudate cocktailuri cu vodkă. Pot să fumez liniştită fără comportamente idioate în juru-mi. Pot să fac ce-am vrut şi ce nu mi-am dorit niciodată.

Acasă! N-am să mă mai întorc acasă pentru că voi găsi o slujbă de chelneriţă fără bărbaţi libidinoşi care să mă ciupească de cur aspirând la o privire zâmbitoare. Pentru că soarele de-acolo n-o să-ncerce să mă omoare. Pentru că toţi or să-mi respecte momentele de linişte. Pentru că pot să fac yoga chiar dacă nu o înţeleg. Pentru că după-amiaza se doarme, iar noaptea se lucrează. Pentru că nu voi avea timp de regrete. Pentru că tu nu vei fi acolo.

Am să mă plimb cu iahtul în fiecare zi şi-am să mă scufund cu el de 27 de ori. Am să fac baie în ocean şi-am să mă înec de 56 de ori. Da, mi-am făcut toate socotelile. Şi voi deţine 71 de costume de baie.

Voi locui într-o cabană de paie.

Voi dormi într-un hamac.

Voi face focul în fiecare seară pentru a putea scrie la lumină.

Voi folosi numai creionul.

Mă voi debarasa de toate ceasurile sau orice indică timpul.

Voi reuşi să vorbesc fluent 7 limbi străine.

În sfârşit am să-l înţeleg pe Freud.

Astea nu sunt dorinţe. E un întreg plan.

Îmi iau concediu. Mâine, sau poate peste 10 ani.

No comments:

Post a Comment