Thursday, December 4

Merci

Mă amuzi.

Îmi place textura pielii la lumina monitorului.

Nu ştiu exact de ce, dar eşti de-a dreptul hilar.

Frunzele uscate deja s-au descompus în pământul murdar.

Nu, nu ai făcut nimic. Simpla ta prezenţă îmi provoacă zâmbete fugare.

Soarele s-a dat dispărut.

Zâmbete ce se transformă în izbucniri agresive de râs agasant.

Îmi place să fiu neîndemânatică, distrată, cu capul în nori. Măcar eu n-am să sufăr de "stres".

Te enervează râsul meu. Ba chiar te înnebuneşte.

Îmi place să încurc datoriile celorlalţi în cea mai inocentă manieră posibilă. Da' serios. Chiar n-o fac intenţionat.

Deoarece ştii că râd de tine şi de faptul că nu înţelegi rahatul în care te-ai băgat.

Toţi sunt fioroşi până când încep să deschidă gura.

Chiar eşti culmea. Nu-ţi dai seama? Nu-ţi miroase?

Da. Aici mă refer şi la mine.

Ha ha ha!

No comments:

Post a Comment