Monday, April 6

Toamna se numără invalizii

Uimiţi-vă de această premieră căci tocmai am vizionat un film fără defecte. Sau, cel puţin nu sunt vizibile pentru ochiul meu psihedelico-marxist. Această operă se numeşte The Fall şi a apărut prin 2006. Mi-a retrezit cheful de a scrie şi de a vizualiza arta.

Plot-ul este simplu: într-un spital un cascador povesteşte unei copile de 5 ani o poveste despre 5 eroi din mitologie. Nu povestea în sine este fermecătoare, ci imaginaţia lui Tarsem Singh (sper că i-am scris numele corect; dacă nu, îmi cer scuze) şi personalitatea micuţei (thumbs up Dan Gilroy & Nico Soultanakis).

La dracu', când scrii numai lucruri de bine merge atât de greu! Iar cuvintele sunt atât de puţine! Deci, în cel mai bun caz, nu ştiu să apreciez.

Printre altele, am aflat că sunt o lectură uşoară pentru BAC. Eh...

No comments:

Post a Comment