Saturday, May 9

Hai să ne vampirizăm împreună!

Voi regreta aceste 2 ore atât de pierdute tot restul vieţii mele. Da, am văzut Twilight! Doamne, da' cât de plictisitor a fost! Ce acţiune de rahat! (n-am vrut să recunosc la faţa locului da' am aţipit oleacă la un moment dat)

Iniţial am vrut să dau vina pe regizor. Da' apoi m-am gândit că na, scenariul e de rahat aşa că şi filmul... înţelegi tu. Apoi am văzut că regizorul e, de fapt, o regizoare. Adică o muiere frustrată care duce lipsă de toate şi s-a gândit să-şi împlinească toate aceste nevoi prin crearea unui film siropos şi al dracului de eviscerent.

Ca să nu spui că nu ştiu să admir frumosul în urât, recunosc public că au fost câteva secvenţe pur regizorale care mi s-au părut simpatice. Deci bravo, cameramanule! Mi-ai captat atenţia artistică de câteva ori.

Şi personajul ăla principal care e şi vampir... Ăla după care salivează toate puştoaicele... E urât! Are o formă a capului ciudat de colţuroasă, nicio trăsătură fină, nişte ochi à la chiombelescu şi un gât aproape inexistent. Bine, asta e ce am văzut eu. Tipa arată normal, şi e foarte comună. Na, mie mi s-a părut ok. Numai că jocul ei actoricesc a fost orgasmic de jalnic.

Şi finalul... Nu! E un nada complet şi permanent. Cum ai putut să-l laşi să se abţină şi să n-o omoare pe aia? Adică am înţeles că acţiunea a fost toată numai o fugă şi ai dat-o-n bară rău de tot... da' măcar încheie cu stil.

Un 6.1 / 10 pe imdb. Eu n-aş fi fost atât de drăguţă.

No comments:

Post a Comment