Sunday, May 10

Molie

Îmi admiram activitatea productivă din aprilie, meditând la faptul că, în mare parte, e al dracului de inutilă. Mă imaginam ieşind din casă fix într-o alee îngustă şi pavată, îndreptându-mă spre o cafenea chic, cu o carte groasă în mână. Aş comite crima asta şi acum numai că respectiva cafenea care nu este atât de chic e cam departe. Iar soarele cu siguranţă n-o să mă ierte pentru o plimbare pe jos, oricât de vaporoasă-mi va fi rochiţa.

Am toate bucăţelele capodoperei noastre (dar vai, câte improvizaţii au fost!) şi mi-e o lene să le asamblez într-un tot... Parcă arată bine ele aşa, secvenţe din filmuleţ inocente şi nesigure.

Acum că am părul mai scurt, poate că voi gândi mai repede.


Baby, I'm ready to go
I'm back and ready to go
From the rooftops shout it out

No comments:

Post a Comment