Friday, May 1

Pencil sharpener

Scepticismul îmi este pus la încercare. Mă simt ridicol de încăpăţânată, şi nu într-un sens bun. Mereu am preferat să nu intru în studierea coincidenţelor şi déjà-vu-urilor. Investigaţiile nu fac parte din aria mea hobbicistică. Nici sufletele pereche. Refuz să cred în asemănarea dintre două persoane. Nu există gusturi comune, pasiuni similare... nimic. Toate sunt schimbate de percepţia cerebral-umană (iar cuvinte legate aiurea!) care, din fericire, este unică. Pe bune.

Mă gândeam să fac recensământul oamenilor care folosesc Google Chrome. Sauf moi, nu mai înregistrez pe nimeni cunoscut. Şi e păcat deoarece e un browser care seamănă cu Opera, doar că se încarcă mai uşor şi e mai puţin pretenţios. LE: Retrag povestea cu Opera. Nu prea au vreo legătură. Doar speed dialu' care nu prea e speed dial la gugălaşi.

Nu se întâmplă des să ai o revelaţie pur şi simplu revelatoare şi să-ţi dai seama că e mult prea târziu să faci ceva în privinţa ei? Probabil de-aia sunt atât de frustrată. Minţii mele îi pică fisa cam greu. Mă irită de-a dreptul faptul că trebuie să muncesc mult mai mult pentru a îndeplini profeţia nepunctuală. Dacă o voi duce în această stare mult timp, eu optez pentru un transplant de creier. Oare cel ainştainesian mai e la murat? Dacă e vreo problemă, îl lipesc eu la loc.

Uite, acum toţi râdeţi şi mă obligaţi să mă adresez vouă, adică cuiva. Fapt ce mă deranjează teribil. Prefer să vorbesc singură sau cu celelalte variaţii ale personalităţii mele. Dar nu... ţi-ai asumat o răspundere mare, păpuşă, că te-ai dezmăţat aşa (din punct de vedere morfologic), în public. Ia să mă privatizez astfel încât să nu mai prind pe nimeni după uşă fără autorizaţie. Eeee...!

No comments:

Post a Comment