Wednesday, May 20

Sans

În timp ce-mi admiram şoricelul wireless (ai observat că de obicei fac mai multe lucruri deodată?) mă întrebam de ce nu am şi o ţaca-ţaca fără fir. Nu am avut ocazia să meditez prea mult la acest fapt de origine très important deoarece mi-a fost atrasă atenţia de către o muscă oribil de mare. Şi de aici mă tot gândeam cum poate o persoană să confunde un bâzoi inofensiv cu un bondar? Bondarul e prin definiţie leneş iar biata musculiţă gigantică e foarte rapidă. Da, de-aia n-o prea prinde nimeni.

Am găsit în portofel bonul de la ziua mea de naştere trecută. Da, de la băuta de acum un an. Când am băut prima dată Jägermeister. Nu se mai vede nimic pe el. Dar ştiu că linia aia neagră care a subliniat odată mirificul lichid naturist (e din plante, da?) capătă o semnificaţie aparte. Şi am realizat că am cam neglijat această băutură. Nu, nu se compară cu Unicum. Ăsta e prea mentolat. Şi are altă formulă. O întreagă echipă de chimişti mă confirmă.

Am încercat să citesc ştiri pe Internet. Nu ştiu exact de ce. Oricum mi-am dat seama că e un proces destul de silos. Nu ştiu cum pot oamenii să facă aşa ceva. Prefer s-o văd pe Esca cu guriţa ei ca un cur de găină cum strecoară nişte cuvinte / expresii complet nepotrivite sau pe chinuitul ăla de la Antena 1 care râde când mor oameni. E mult mai fascinant aşa.

Ar trebui să încerc să văd iar filmul care nu l-am văzut niciodată până la sfârşit pentru că adorm mereu în acelaşi punct al acţiunii şi mereu vreau să-l văd de la capăt din motive necunoscute mie şi acestui Univers paralel care nu vrea să văd acest film. Deci e o conspiraţie împotriva propriului amuzament. Unde e un Big-Bang când ai nevoie de el?

No comments:

Post a Comment