Monday, June 8

Cometa

Se vede că nu mai reuşesc să mă acomodez aici. Tot decorul ăsta îmi închide gura. Încerc să mă resetez, să mă recreez, să scot ceva, orice care să aibă măcar o mică însemnătate. Măcar pentru mine. Nimic, dom'le! Totul tace aici, nici măcar tocurile nu se mai aud. Atunci eu ce fac? Îmi vând spaţiul? Îl închid? Îl închiriez? Pentru că e tare păcat să priveşti printr-o vitrină goală. Nimic nu mai este aici, totul s-a dat şi răsdat de sute de ori. Clientelei nu-i mai priesc produsele noi şi, sinceră să fiu, nici mie care-s patroană aici din noiembrie nu-mi prea place capitalismul ăsta în care m-am băgat. Au revoir sau redecorăm sau băgăm o pauză din-aia oficială şi inutil de agasantă? Pardon, mais je ne sais rien.

1 comment:

  1. Il faut que tu sois un peu etouffe. Va chercher ta Lolita, si tu peut dire aussi bien que rien n'y fait.

    ReplyDelete