Saturday, June 20

Duzina merge mai departe

După mai bine de patru luni (sau nu; nu ştiu, nu le am cu cifrele) am aflat din pură întâmplare că l-am ofticat pe Andrei Ruse cu "recenzia" mea despre romanul ăla cu fata bolnavă de cancer care de fapt nu e bolnavă dar ştie autorul mai bine de ce a vrut să fie aşa. Mă simt flatată şi ţin să precizez că sunt femelă. Un tip n-ar fi fost în stare de o asemenea profanare. Dacă nu mă crezi, postez şi linkul. Chiar dacă m-a lăsat ultima pe listă şi nu mi-a acordat decât două rânduri, eu sunt foarte mândră de mine şi abia aştept să cresc mare, să-mi oficializez opiniile, să ajung să scriu recenzii adevărate şi să mai oftic câteva personalităţi ale artelor contemporane.

Printre altele, m-am săturat să-l citesc pe Balzac. Monotonia lui mă scoate din sărite! Ciudat e că am răbdare să-i parcurg toate mofturile.

No comments:

Post a Comment