Thursday, June 25

Flash

Monştri invizibili de Chuck Palahniuk. Asta fiind introducerea.

Povestea nu e atât de previzibilă, (ca de obicei) am reuşit să fiu surprinsă cu câteva detalii deci mi-a plăcut experienţa. Limbajul a fost unul acceptabil iar pe alocuri chiar captivant. Suspansul a fost reuşit şi nu mi-a convenit finalul. (ca de obicei)

Personajele au fost construite chiar exemplar iar descrierile au fost incredibil de exacte. Totuşi mi se pare cam comodă alegerea unor persoane marginalizate de societate. Or fi ele mai atrăgătoare da' e cam simplu să le introduci hoitul într-o acţiune.

Şi pentru că lucrurile bune vin în cuvinte puţine...

Pe tot parcursul cărţii m-am gândit la versiunea cinematografică. Da, aş face un film bazat pe sus-numitul roman. Sau mai multe. E incredibilă multitudinea de genuri compatibile cu această poveste. Poa' să fie un scurt-metraj şocant, poa' să fie o dramă demnă de boxoffice sau poa' să fie un film cu buget redus cu alură de documentar. Eu mă mai gândesc la variante...

No comments:

Post a Comment