Friday, June 5

Sintetic

Ceea ce înseamnă că nu reacţionează bine la soare.

Am un fel de idee pe care sper că o voi putea materializa destul de curând. Implică scaune, aglomeraţie, cămăşi de forţă şi dansuri orientale. Încă nu ştiu dacă e film de scurt-metraj sau piesă de teatru.

Mă bucur că v-aţi obişnuit cu exercitarea dreptului de vot, sper că veţi continua această acţiune şi duminică. Mă bucur dar nu vă mulţumesc şi pentru faptul că în sfârşit mi-am potolit o curiozitate. (cum arată pollurile pe blogger) De fapt, activitatea voastră leneşă n-a dus la niciun rezultat.

Mi-am amintit că am văzut acum ceva timp o chestie care se numea Vicky Cristina Barcelona. Fără nicio virgulă. Am stat ceva vreme să-mi amintesc toate detaliile, ce mi-a plăcut şi ce nu... Tot ce pot spune e "ruşine, Scarlett Johansson!" În secundele următoare rog toţii fanii telenovelistici şi armata woddyalleniană să ţopăie de nervi.

Probabil nu voi mai vizualiza niciun film for boxoffice only pentru multă vreme.

No comments:

Post a Comment