Wednesday, August 19

Cea mai selectă comunitate de femei

Asta e reclamă moca. Pe tocuri.

Iar sunt într-un fel de confuzie a stărilor. Să râd? Să plâng? Să plâng în hohote? S-au adunat nişte gospodine la un loc şi-au zis: "Fetelor, noi suntem frumoase. Nu trebuie să ne risipim această frumuseţe divină ce zace în noi! La ataaac!" Şi aşa au început ele să comenteze de ţoale scumpe, influenţe din fashion şi sfaturi matrimoniale. Ce, mă? Ţi-a plecat bărbatul în Italia la cules căpşuni şi nu mai are cine să-ţi dea un pumn în ovare? Ce-i cu anarhia asta feministă?

Dar nu... eu glumesc păpuşelor. Aveţi nişte chestii foarte interesante acolo. Aveţi şi o secţiune specială pentru cultură că deh, tre' să fim culte, nişte intelectuale. Saloane de frumuseţe şi locaţii turistice, asta e adevărata cultură. Când cineva îţi spune Maldive, sari repede de cur în sus şi strigi "atracţie de 5 stele!"

Da, şi trebuie să-ţi arăţi feminitatea. De parcă o pereche de sâni şi un cur proeminent nu e de ajuns. Trebuie să porţi rochie. Rochii şi rochiţe de vară vaporoase, transparente, sclipicioase... Nu contează dacă ai 200 de kile, sigur reuşeşti să te îndeşi într-una mini. Ce dacă se vede celulita? Dacă îţi place cum arăţi e ca şi cum nici n-ar fi acolo, putrezind pe pulpanele gigantice.

Mai sunt şi alte chestii interesante pentru o femeie trendy. Fashion & Beauty, picanterii, horoscoape, teste de personalitate şi multe alte informaţii ce spânzură neuronii într-un mod sado-masochist, aşa cum îmi place mie.

Asta e poluare. Nu ştiu de care, da' sigur face nişte găuri imense în stratul cerebral al bărbaţilor.

2 comments:

  1. Azi am vazut un specimen, eram cu Blonda pe strada. Am crezut initial ca a spus ca este o 'ofensa adusa feminitatii'. Ulterior m-a corectat.
    Reprezenta o ofensa adusa intregii UMANITATI.
    Si da, descrierile tale...se potrivesc la greu! :D

    ReplyDelete
  2. E firesc să se potrivească. Spiritul meu de observaţie este supranatural. Şi mă plictisesc...

    ReplyDelete