Wednesday, February 17

Simfonie pentru păgâni

Crede-mă, este minunat! În fiecare zi afli ceva nou, eşti primul care află respectiva noutate. Şi ai o putere… Poţi modifica informaţia cum vrei. Îi dai ce ton vrei astfel influenţând toate persoanele care te citesc. Îţi dai seama ce instrument de manipulare poţi avea? Ai ocazia de a călători tot timpul… mai ales pentru că am înţeles că vrei să urmezi facultatea asta în străinătate. E foarte bine. Şi vei cunoaşte o grămadă de oameni interesanţi prin interviuri. Este o slujbă care, într-adevăr, necesită multă muncă dar şi rezultatele sunt pe măsură. Şi niciodată nu te plictiseşti.

Am înclinat un pic capul şi am întrebat inocentă: “Să înţeleg că asta e tot?” fără a mă gândi la faptul că eu tocmai insultasem întreaga carieră a unei persoane care chiar era foarte entuziasmată.

Nu-mi place. Nu-mi place deloc.

No comments:

Post a Comment