Friday, February 12

Not so fast, Mr. Hodges

Avem o situaţie cu o plauzibilitate destul de redusă: eu trebuia să scriu despre The Fountain şi Fight Club, făcând paralele neobişnuite (nu între ele) şi trăgând concluzii ambigue. Realitatea stă cam aşa: eu am ascultat Kay Kyser toată ziua. Cu o mică rectificare: au fost doar 6 melodii.

Fapt ce mă duce la următoarea concluzie: trebuie neapărat să scriu ceva despre Stage Door Canteen. Şi despre Georges Sand şi vrăjeala ei cu Chopin. Poate că îl voi gâdila puţin şi pe Oscar Wilde. Voi începe să-l citesc pe Kafka. Îmi voi revizui opiniile despre Cioran şi voi merge la cumpărături în mall. Nu voi mai întârzia niciodată. O să-mi beau apa numai cu lămâie. De mâine îmi schimb marca de deodorant. Şi voi începe să strâng bani pentru un BlackBerry. O să-mi cumpăr tutun, o cutie din-aia pretenţioasă de metal pentru ţigări şi o sipcă. Alcoolul va începe să mi se pară atrăgător iar eu voi învăţa, în sfârşit, trucuri cu cărţi de joc.

Însă cafeaua-mi abureşte nasul. Bibliografia lui Napoleon se vrea a fi citită. E vineri seară. Eu tot nu vreau să-mi părăsesc climatul.

No comments:

Post a Comment