Wednesday, August 11

impasibil

ext. un câmp imens ocupat de iarbă verde și floricele galbene. o estrogenată și-un testosteronat împart o pătură în carouri și o sticlă de votcă (asta ca să ții minte cine-i autoarea). nu mai insist pe piesele de îmbrăcăminte, este obositor.

v.o.
nu mai insista. prefer să închidem acest subiect. pentru totdeauna.

dar vreau să te ajut. știu că nu-ți pot oferi nicio garanție dar dacă ai avea încredere în mine...

s-ar duce totul naibii. nu trebuia să-ți spun nimic de la început.

de ce? cu ce-ai greșit?

era secretul meu cu care trebuia să mor. acum trebuie să-mi găsesc altul.

e bine să ai secrete dar nu unele de o amploare atât de mare. care pot genera probleme.

nu-ți bate joc de dreptul meu de-a lua decizii.

persoanele aflate într-un continuu proces de autodistrugere n-ar trebui să aibă acest drept.

foarte rău. întreaga omenire preferă să-și dăuneze din când în când.

int. o cameră cu pereți de sticlă. aceleași personaje stau pur și simplu în picioare.

v.o.
așa vezi tu situația?

da. acum te rog să ieși afară și să privești înăuntru.

dar mi-e frică.

știu.

îți dorești atât de mult asta?

da.

atunci te provoc.

?

schimbă-mi viața!

No comments:

Post a Comment