Wednesday, December 15

Nu există paradis

ddd: nu te inteleg
eu: adica ma simt ca singurul tip alb la o petrecere de negri
ddd: nu nu
ddd: asta n-a fost o referinta la step up
eu: o ba da
eu: si inca una foarte... completa
ddd: acum chiar nu te mai inteleg
eu: nici nu trebuie
ddd: nu ma intereseaza ce program ai
ddd: maine te vei gandi la ce-ai facut
ddd: si vei regreta
ddd: da vei regreta mult si bine
eu: dar nu are rost
ddd: de ce/
ddd: ?
eu: pentru ca stiu ca nu regret ce-am facut ergo regretele nu ar fi sincere
ddd: deci n-ar functiona
eu: exact
ddd: nu-mi pasa
ddd: trebuie sa simti macar un pic de
ddd: cum sa zic eu
ddd: nu stiu
ddd: plm
ddd: ca ceva nu e bine
ddd: si ca nu mai trebuie sa se repte
ddd: repete*
eu: altfel?
ddd: altfel esti bolnava
ddd: rau
eu: poti fi si bolnav bun?
ddd: pai daca poti fi bolnav rau
ddd: poti fi si bun
ddd: asa merge treaba
ddd: nu exista teza fara antiteza
eu: mda, totul functioneaza pe perechi
ddd: dar tu deja esti o pereche
ddd: si nu-ti convine asta
ddd: singurul mod pe care-l stii
ddd: si pe care-l folosesti
ddd: ca sa te dispersezi
eu: taci

No comments:

Post a Comment