Monday, December 22

Frank

O siluetă înaltă, purtând blugi negri şi un pulover kaki. Părul lung şi blond este prins neglijent într-o coadă distrată la spate. Uşor nebărbierit, cu ochii mari şi verzi, fumează excesiv dintr-un Davidoff roşu. Picioarele încălţate cu o pereche de ghete de treking lovesc ritmic podeaua. Picăturile de bere brună se scurg încet pe gâtul sticlei. Atmosferă difuză, armonie elucubrantă. Râde inteligent, acoperind cu privirea pe toţi indivizii de la masă de parcă ar vrea să-i manipuleze. Tuşeşte sistematic, strângând pumnul în dreptul gurii. Vocea lui sună ca un ecou, gata să spargă orice negare.

Mă divid când dau ochii cu el, de aceea nu-l privesc niciodată când mă adresez lui. Uneori simt că vrea să-mi ia locul, să-mi trăiască viaţa, să-şi asume responsabilităţile mele. Mă înghite cu fiecare cuvânt aruncat ca o pânză pe laringele meu. E puternic şi ştie asta.

Mereu am vrut să mi-l imaginez altfel. Acum că realitatea şi-a reluat postul, mă cufund în propriul meu oprobriu şi încerc să mă contrazic asupra identităţii lui. Degeaba. Îmi surmenez argumentele şi le scufund în smoala resemnării. El râde la fel, bucurându-se de succes. Mă condamnă iar eu am să-mi accept pedeapsa.

Pentru că acum eu sunt Frank.

No comments:

Post a Comment