Thursday, January 15

Epilepsie

Cum te poţi mândri cu un câştig într-un meci al orbilor?

Totul ia o activitate circulară şi se intersectează cu alte cercuri, la fel de bine strânse şi hotărâte. Prea am început să fac planuri. E obositor. Am o disperată nevoie de spontaneitate.

Ştiu că abscesele de furie sunt periculoase pentru sine şi pentru cei din jur, însă nu mă aşteptam la o astfel de criză. Nu înţeleg ce dracu' ai avut cu telefonul meu mic şi delicat de l-ai aruncat în zări ca o brută ce eşti.

Am ascuns toate dovezile ameninţării mele pentru mine. Mi-am încuiat medicamentele într-un sertar ascuns. Nu sunt bolnavă. Şi chiar dacă aş fi, nu sunt nemuritoare.

Mi-ar prinde bine o schimbare de experienţă. Măcar câteva zile. Să văd alte locuri, să am alte simţuri, să percep lumea altfel. Să fiu altcineva, dom'le! Nu ai fost niciodată curios să ştii exact ce gândeşte altcineva? Cum îi vede pe ceilalţi, pe tine?

E ceva în atmosferă. Ceva greu ce mă surmenează în cel mai imbecil mod. Îmi dă fiori şi îmi provoacă spălături stomacale. Îmi stoarce capul de idei, lăsându-l gol şi dureros. Mă părăseşte fadă, inodoră, incoloră, in-de toate...

No comments:

Post a Comment