Friday, April 17

Bilanţ

Centrul atenţiei e locul unde m-am născut. Destul de incomod, avînd în vedere faptul că lumina reflectorului mă împiedică să văd ce se întîmplă în jur, dincolo de mine. Însă cu timpul înveţi să nu-ţi mai pese. Te arunci pur şi simplu într-o blazare aproape mortală.

Cînd îţi doreşti ceva, nu trebuie să depui mult efort. Atîta timp cît ai o părere bună despre tine şi eşti aproape sigur de reuşită, ţi se înjumătăţeşte munca simţitor. Nu e optimism, ci pură aroganţă.

Răutatea nu ţine de comportament. A fi maliţios supune o serie de fapte conştiente că vor dăuna celor din jur. Or, eu n-am făcut nimic. Aşa că nu-mi mai ataşaţi trăsături care nu sunt valabile.

Dacă limbajul meu ar fi fost o pantă abruptă, aş fi folosit mai multe cuvinte cu "f".


Dora e niţel frustrată pe motiv că nu o bagă nimeni în seamă. Aşa că s-a gândit să-şi împărtăşească experienţele şi gândurile de artistă. Din păcate, încă face parte din mine. Eh, măcar Frank mă lasă în pace...

No comments:

Post a Comment