Saturday, April 18

You can buy me with a coffee

Continua cu I'm so cheap...
Nu ăsta nu e refrenul melodiei Urma - Buy me with a coffee.
Hmm, ba da.

Mi se întristează ziua dar mereu voi contempla pliculeţul de Earl Grey (care e de colecţie deci vă rog!) şi mereu voi avea ticul de a apuca un şoarece (noi de ce n-am personalizat cuvântul "mouse" după limba noastră?) chiar dacă nu se va afla nimic acolo pentru că sunt nevoită să gâdil tăbliţa aia enervantă care are şi scroll de la afurisitul ăsta de laptop! O exclamaţie mult prea lungă pentru o singură suflare.

N-am terminat curăţenia de primăvară deoarece nici nu am început-o. Să ştii că mie mi se pare un răspuns foarte inteligent şi evident, de altfel.

Da, îmi trebuiau şi mie vreo 2-3 posturi pascale că altfel nu eram un blogger adevărat (pentru că mie nu-mi place să folosesc aparentul cuvânt "tru" sau "trv" sau alte pseudo-variante).

Observ că tastatura compactă mă emoţionează şi sunt folosită să recurg la dumnezeiescul backspace de foarte multe ori.

Da, îmi trebuia şi un post despre laptopul meu care, de fapt, nu e al meu în întregime dar legal sau prin testament tot mie îmi revine. Pentru că e firesc.

Iniţial vroiam să scriu despre un film dar s-a dus dracului tot. Aştept să învie ăsta încă o dată şi după poate mă voi concentra mai mult. Da, dragă îmi dai emoţii şi aştept în fiecare an să do your thing aşa cum numai tu ştii. Dacă eraţi creştini adevăraţi (observaţi evitarea cuvântului "tru") aţi fi respectat întocmai ordinea cronologică. Adică în decembrie se născu, şi în a 30-a primăvară (s-ar putea să mă înşel) murea şi învia şi ce mai face el de obicei. Ocupat om. Eu nu ştiu cum rezistă cu un astfel de program.

Mi-e şi ruşine să dau publish la postul ăsta... nici nu m-am spovedit... eh, las' că merge.

No comments:

Post a Comment