Friday, July 10

Lucrare

Înainte de acea apropiere caldă şi intimă care ne defineşte social, înainte de relaţia non-verbală cu tastatura, înainte de formarea cuvântului... La dracu', de ce trebuie să vizualizez tot? Când scriu, când vorbesc cu cineva, când aud pe cineva vorbind, când stau pur şi simplu pe un scaun nenorocit, chiar şi înainte de culcare eu trebuie să văd nişte imagini care se leagă mai mult sau mai puţin abstract într-un lanţ numai de mine ştiut. Şi-mi creez zeci de filmuleţe din-astea în fiecare zi. Nu ştiu cum ar fi să închid ochii şi să nu văd nimic. Nu, eu trebuie să-mi belesc concentrarea şi să-mi suport propria versiune vizuală asupra nimicului. Sufăr de ADD sau ce naiba? N-am întâmpinat probleme foarte grave numai că uneori îmi captează toată atenţia şi nu mai reacţionez cum trebuie.

(după 3 minute de visualizing...)

O să fac un film cu picioare. Unul mut.

No comments:

Post a Comment